Biznes na poważnie – marketingowe sztuczki

Zastanawiasz się co zrobić, by interesy w Twojej firmie szły lepiej? Rozwiązanie może być dużo prostsze, niż myślisz. Zastanów się czy czasami nie tkwi w działaniach promocyjnych. Za pomocą stosunkowo niewielkich nakładów finansowych, można usprawnić promocję – zachęcić do współpracy nowych klientów i zatrzymać przy sobie starych…

Ciekawym pomysłem marketingowym są cukierki z nadrukiem. Oczywiście nie cukierki byle jakie, kupione gdziekolwiek – należy zwrócić uwagę na ich źródło i zadbać o jak najlepszą estetykę. Można znaleźć naprawdę dobrych i doświadczonych producentów słodyczy reklamowych, którzy robią produkty smaczne i dostępne w wielu wariantach. Wybór odpowiedniego cukierka zależy też bowiem od profilu firmy i od jej grup docelowych. Nieco inne produkty daje się dzieciom i młodym mamom, a nieco inne biznesmenom wysokiej branży, który są bardziej poważni i liczą przede wszystkim na luksus i elegancję. Mimo wszystkich różnic, cukierki z logo fimry są uniwersalne. Kto by ich nie lubił? Kto nie ucieszy się dostając coś gratis, z życzeniem miłego dnia?

Sukces firmy w dużej mierze zależy od umiejętności kreowania dobrej więzi z klientem i partnerem biznesowym. Wiele opiera się na relacjach. Pamiętaj, że chodzi nie tylko o cukierka podarowanego przy okazji – ale o coś więcej, o kryjącą się za słodyczami atmosferę i wzajemną sympatię. Choć biznes wymaga powagi i odpowiedzialności, warto zachować w sobie odrobinę dziecięcego uśmiechu. To procentuje na każdym poziomie – i w relacji z klientem, i… Z własnymi pracownikami. Ich motywacja wpływa na jakość oferowanych przez Was usług!