Jak promować markę?

W obecnych czasach marketing to podstawa. Jeśli chcemy zaistnieć i wybić się na rynku, na którym panuje ogromna konkurencja, trzeba się trochę postarać. Nie wystarczy wywiesić ogłoszenia na słupie – trzeba dotrzeć do ludzi bezpośrednio. Jak tego dokonać? Co zrobić, żeby wyniki sprzedaży szybko skoczyły w górę i utrzymywały się na wysokim poziomie? Oto kilka pomysłów.
1. Ulotki reklamowe – choć pomysł wydaje się banalny, nie wolno lekceważyć tego klasycznego sposobu na reklamę. Oczywiście zaplanować trzeba to rozsądnie. Zamiast rozdawania ulotek na ulicy, które natychmiast są wyrzucane, lepiej np. dostarczać je do skrzynek pocztowych. Albo drogą elektroniczną. Nowoczesna firma powinna rozszerzać swoją działalność także na sieć!
2. Słodycze reklamowe – czyli przez żołądek do serca. Do naszej reklamy warto dołączyć jakąś słodkość. Działa tu zasada dobrych skojarzeń, a nic nie kojarzy się lepiej niż cukierki. Dodatkowo zamówić możemy słodycze z logo firmy nadrukowanym na papierku.
3. Spotkania informacyjne i akcje promocyjne – Warto zapoznawać ludzi z naszymi produktami lub usługami. Jednak nie jest łatwo przyciągnąć tłum ot tak. Najlepiej organizować spotkania informacyjne i okrasić je zniżkami lub promocjami, które przysporzą nam pierwszych klientów. Jeśli jakość naszych wyrobów im się spodoba – na pewno do nas wrócą!
4. Dobra marka to taka, która pojawia się w wielu miejscach. Nie bójmy się więc nawiązywać współpracy z różnymi instytucjami lub innymi firmami. Jeśli mamy możliwość pokazać się gdzieś, wykorzystajmy ją. Dobrym zwyczajem jest np. uczestnictwo w lokalnych wydarzeniach kulturalnych. W sytuacji, gdy produkujemy jakieś rzeczy, możemy wysyłać je w ramach darmowych testów do ludzi, którzy są ekspertami w danej dziedzinie.
Żeby odnieść sukces, przede wszystkim trzeba wykazać zaangażowanie!

Zobacz też: Słodycze firmowe | Super Słodycze